Els nostres serveis

El deure d’un administrador de finques és gestionar propietats tenint en compte els interessos del propietari. A LDC//GRANOLLERS volem anar més enllà i contribuir a conservar la seva propietat a llarg termini i així assegurar-ne els seus béns.

Ens ocupem dels aspectes administratius com, per exemple, el compliment de la legislació vigent, la contractació de les assegurances necessàries, etc.

Serveis destacats

Assumim l’administració de la comunitat encarregant-nos de realitzar totes les tasques que per llei incumbeixen a l’administrador, així com dur a terme totes les decisions preses a la Junta de Propietaris:

Recepció de l’Edifici

  • Recollir i arxivar tota la documentació referent a l’edifici.
  • Informe sobre l´estat de la comunitat.

Seguretat

  • Dedicats a garantir que es compleixin les mesures de seguretat necessàries

Suport Jurídic

  • Aclariment de dubtes sobre ladministració de les parts comunes.
  • Mediació de conflictes referents a les parts comunes.

Financers i Comptables

  • Sol·licitud del C.I.F. en nom de la Comunitat.
  • Obertura de comptes bancaris a nom de la comunitat.
  • Elaboració del pressupost anual.
  • Pagament de les despeses de la comunitat.
  • Presentació de pressupostos per a la realització dels actes necessaris per a la conservació dels béns comuns.
  • Mapa amb el valor de les quotes que corresponen a cada comuner.
  • Presentació del pla de reducció de costos.
  • Cobrament de quotes.
  • Gestió i reclamació a morós.

Contractació de serveis

  • Sol·licitud de comptadors d’aigua i d’electricitat a nom de la comunitat.
  • Preparació dels contractes amb empreses, persones o proveïdors de serveis a la comunitat.
  • Fiscalització i control dels serveis contractats.
  • Presència a la Junta de Propietaris Ordinària.

Informàtics

  • Lliurament d’una contrasenya als comuners de manera que puguin accedir a tota la informació financera i comptable de la vostra comunitat, via Internet.
  • Informació en línia sempre actualitzada.
  • Possibilitat de comunicar per correu electrònic l’existència d’avaries, o comanda d’informació.

Altres serveis

Les comunitats de veïns reclamen un administrador més actualitzat per això oferim a través d’una plataforma informàtica les dades relatives a cada finca o comunitat de propietaris, cosa que es tradueix en una rapidesa i eficiència més grans en la prestació dels serveis. Aquest sistema centralitzat, amb accés via Internet, permet la comunicació en temps real dels nostres clients podent tenir accés, còmodament, des de casa, a tota la informació relativa a l’administració i gestió de la seva finca o comunitat.

Sol·licitud de proposta

Depenent de la propietat que vulgueu que gestionem, comprovem la divisió horitzontal, seguidament, fem un càlcul en base a l’anàlisi detallada de l’immoble i al propòsit i les necessitats de la Comunitat.

Voleu obtenir informació més detallada?
L’assessorarem amb molt de gust de manera completa, individualitzada i sense compromís. Només ens ha de trucar o respondre el nostre Formulari.